100 år och modeintresserad!!

Idag har jag jobbar extra på ett servicehus (jag brukar göra det ibland). Det är så himla skönt och jobba där ibland för då får man höra lite sköna kommentarer iadg fick jag höra att min jumper var så snygg till skillnad från vederbörandens gamla trasa!! Jag menar skönt att vara typ hundra år och fortfarande uppskatta lite mode. Även om jag nu inte riktigt vill hävda att min hoddie är senaste mode direkt, men det är ju inte lätt att veta när man aldrig får komma ut.

Jag är faktiskt rädd för att bli gammal. Då ska man helt plötsligt bli intresserad av bingo och folkmusik även om man aldrig förr ägnat sig åt sånt. Man får ju bara hoppas att man har några anhöriga som kan ta hand om en så att man inte ligger där själv och ruttnar bort.....

Nej usch vad tragiskt det blev nu, men även denna blogg måste väl få sina mörkare inlägg ibland.

Dagens makeup tips: PLOCKA ÖGONBRYNEN!!!!! Jag blir tokig på alla som inte gör det, all annan makeup blir ju inte bra om du inte gör detta!! Say no to unibrow!!!

//Cleo


Kommentarer
Postat av: Therese

Du får tänka så här; det hetaste som fanns när dagens gamlingar var unga var just bingo och folkmusik. Själv kommer jag att sitta med min Sex and the City box på DVD och rocka loss till Darin när jag är 75 :-)

2006-03-03 @ 15:08:07
Postat av: Gloom

Va inte så negativ... du kan ju börja spela bridge oxå!!!

Postat av: Cleo

Ja vad gnäller jag över egentligen? Vilken underbar valfrihet!!

2006-03-06 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback