Åhh vad fint det blev...

Ommålningen i helgen belv en succé! Jag kan starkt rekommendera färgen Mio Muskot. Sedan kan jag starkt rekommendera att ha en person som J som hjälper till. Utan honom hade det inte blivit något alls kan jag lova. Han var helt underbar! Tack så mycket igen (vet att du läser J) Han är en riktig hejare på att måla. Mina starka sidor ligger mer inom tejpningsområdet och "finmåleriet" dvs fylla i där tejpen täckt lite för mycket. Så tillsammans var vi ett oslagbart team. Höll på till typ 1 på fredag natt och tills 2 på lördag natt. Vi var lite möra på söndagen kan jag säga...

Så nu är det dags att köpa lite nya grejer. Därför är en tur till Örebro inplanerad nästa helg. Där ska både EM-möbler och IKEA besökas! Kan knappt bärga mig!!! Vet precis vad jag ska ha. En bänk som man kan stoppa grejer i. Den ska jag handla på IKEA. Sedan vill jag ha en sån där lång smal, snygg, byrå. Sån som du har Hannah fast den smala vet du.

Funderar nästan på om jag måste ha en ny inflyttningsfest nu? Det blir nästan som en ny lägenhet när jag är klar :-) Vad tycker foket som varit på min första inflyttningsfest? Ska vi köra en till?

//Therese

PS Vännerkväll hos mig imorgon blir lite svårt. Jag är ju på musikal... Vad göra? Ska vi skjuta på det? DS


Kommentarer
Postat av: Jess

med tanke på helgens åkomma, så tycker jag att vi ska skjuta på det... Sen anser jag även att om lägenheten känns som ny, så måste vi fira den som ny = NY inflyttningsfest! :) Jag kommer!

2006-03-27 @ 13:58:16
Postat av: Marie

Håller med föregående talare, ny inflyttningsfest vettja, inget att diskutera, Hanky och jag kommer!!
Uppskjuten vännerkväll denna gång då.
Therese: hade willys fått in fler superbilliga våffeljärn eller blev det helt enkelt inga våfflor till frukost?
Jess: Krya på dig vännen!!

2006-03-27 @ 14:53:55
Postat av: Therese

Marie: De hade fått in fler våffeljärn. Det var faktiskt superbra!! J sa att det var nog de godaset våfflorna han ätit *rodnar av berömmet*. Förresten, ligger det en Kesellaburk i din bagage? Kommer inte ihåg om jag köpte någon eller om jag struntade i det för det var för dåligt datum..

Postat av: sanna

Härligt att måla om..
Vilken känsla!!
Nya möbler och liljor...herreguud..
Nu ska det bara bli lite bättre väder också så är allt klart!!

2006-03-27 @ 19:52:20
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Hannah

Tessi: vissa malar om, jag nojer mig med att skapa mys med lite nya ljus... jag kommer pa inflyttningsfesten om den kan bli i juli! jag tar med mig battre sallskap denna gang, jag lovar!
Jess: Krya pa dig!
Marie: later bra att du inte backar for ett stort baluns!
Sanna: Du ar alltid med, in spirit...

2006-03-28 @ 13:43:23
Postat av: Frallan

Bra att du tränar, så att du är fit for fight när vi tvångskommenderar dig att hjälpa till med målningen hos oss i maj!
Varför får jag aldrig inbjudan till vännerkväll...=(

2006-03-30 @ 10:26:37
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback