Är det värt det?

Efter vår shopping igår, så skulle ju jordgubbarna avsmakas.... Kunde knappt vänta till morgonen då jordgubbar och fil skulle intas. Klockan ringer misstänktsamt tidigt.... Undrar vad jag tänkte på när jag ställde den kl 6.00!! Det är ju inte ens "skoldag".... Men det var bara att gilla läget och masa sig upp. Trodde jag ja. Efter en lite vurpa med min cykel igår (det var faktiskt jätteisigt på en fläck, Marie kan intyga). så har ett fint blåsvart blåmärke infunnit sig på mitt knä med tillhörande smärta! Som om inte det var nog så betalade sig BodyBalance passet igår sig också. Pilatesövningar för magen är inte att leka med... Så sammanfattningsvis så skulle man väl kunna säga att jag är lite öm idag, så det gick liiiiite segt att ta sig upp.Skynda långsamt....
MEN! jordgubbarna räddade min dag! De, musli och fil var en himmelsk kombination! De luktade jordgubbar, var riktigt röda och bäst av allt de smakade jordgubbar! De var med andra ord ett riktigt fynd. Nu ska vi bara se om de andra tjejernas var lika goda eller om jag lyckades få de bästa?! Flera bra saker är att det finns 4 "gubbar" kvar till en lite fruktsallad efter lunchen!
// Jess

Kommentarer
Postat av: Therese

Mina "gubbar" planeras att användas på våffelfrukost i helgen!

2006-03-22 @ 10:04:20
Postat av: Marie

Mina "gubbar" var pyttelite sura men de var mycket goda i alla fall. Tvingades dock dela med mig hela 3 stycken till Hanky(trots att han hade fått sin älskade geisha)Skandal!

2006-03-22 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback