Är jag en djurvän eller bara en bra vän?

Alla som känner mig: sätt er ner och se till att inte hoppa i taket när jag ska berätta vad jag ska göra i helgen. Jag, Therese, ska vara kattvakt! Precis,  det är helt otroligt! Tror att Veronica hade frågat alla andra hon kände och de kunde inte så till slut hade hon inget annat val än att fråga mig. Mitt uppdrag består i följande moment:
Fredag: Släppa ut katten ur sovrummet när hantverkarna har lämnat lägenhten. Uppdrag utförs under fredag eftermiddag.
Lördag: 2-3 skedar mat. Uppdrag utförs efter lunch på lördag.
Söndag: 2-3 skedar mat. Uppdrag utförs så fort Vasaloppet är i mål och baksmällan släppt efter lagfesten.... Troligtvis framåt tre på eftemiddagen.

Jag tror detta kommer gå finfint!!
På måndag får ni en slutredovisning av uppdraget.
//Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på dig Therese! Var lite skeptisk först men insåg sen att detta uppdrag inte går att misslyckas med:)

2006-03-03 @ 16:17:24
Postat av: Marie

Jag tror på dig Therese! Var lite skeptisk först men insåg sen att detta uppdrag inte går att misslyckas med:)

2006-03-03 @ 16:17:39
Postat av: Marie

Råkade visst bli dubbelt..klant!

2006-03-03 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback