Bla bla bla

Dags för en uppdatering igen. Annars börjar detta likna Einemarkens blogg *blink blink*
Idag är det tisdag vilket innebär att det är Vänner-kväll! och ikväll så ska vi storhandla!! Jag är så exalterad över detta!! började på min shoppinglista redan i söndags. Och Hannah, jag lovar tt jag ska gå och kolla lite på de där hyllorna med alla konstiga grejer precis som du brukar göra när vi handlar. Sen är det hem till Jessie och laga något gott. Det är kul för detta är andra vekan i rad som vi kör lite "special edition" på vännerkvällen. Förra veckan var det ju poker. Som jag för övrigt vann!!!

Lyssnar just nu in mig på Robbie Williams. Räknar iskallt med att kunna alla låtar utantill till konserten i sommar (Förresten Jonas, ska Sandra ha den sista biljetten?) Sommar är för övrigt något som det får bli vilken dag som helst nu. är så trött på snö och kyla. Så nsygga vinterjackor har jag faktiskt inte att jag vill använda dem i ett halvår!! Visst jag har fyra att variera mellan (har börjat med en skidjacka nu cokså så då är det fem men ändå) men det börjar bli tråkigt ändå.

Jag måste bara få berätta om en grej som jag är stolt ver! Igår städade jag badrumsskåpet (n) Jag är så nöjd med mig själv. Slängde och dammade. La iordning och sorterade. Jag tror säkert att Sanna, Jessie och Hannah förstår den härliga känsla som infann sig efteråt...

För att göra er mer avundsjuka så kan jag berätta att igår så lovade J mig ett Dressing Room. Om han vinner 20 mille på lotto och hittar ett hus/bygger ett hus vid vattnet och om jag lovar att "ställa upp" minst 3 ggr/vecka vill säga. Så Hannah, Sanna, Jessie och Marie; ska vi sätta oss någon dag och börja planera hur det ska se ut? 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror att jag kan ha drabbats av hybris, eller annat slag, men är Sanna jag??!!

Postat av: Therese

Jepp, du är den Sanna jag menar. Känner inte till någon annan som heter det faktiskt.

2006-03-21 @ 12:54:42
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Shit, jag känner mig hedrad!
Äntligen tar ni mig för en riktig bästis..höhö!

Jag planerar hemskt gärna ditt framtida hus, bara vi dricker lite rosé samtidigt.
Och YES; jag förstår den härliga känslan av att ha sorterat och slängt saker från badrumsskåpet, tänkte göra samma sak igår men hejdade mig.
Lat är vad jag är.

2006-03-21 @ 15:53:11
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Therese

Jag och Hannah älskar också rosé! Äckligt detta. Vi dricker det på våra sommarfester!! Vi måste joina någon gång, den saken är säker...

2006-03-21 @ 15:58:14
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Jess

Jag har redan hämtat färgprover/tapetprover till badrummet, och sovrummet, och vardagsrummet och.....

2006-03-21 @ 17:55:56
Postat av: Sanna

Åh, rosédrickare där..kan känna lukten av er!
Underbart!
Vilken är eran favvo?!

2006-03-22 @ 08:40:37
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag dor! ni kan inte borja skriva om rose redan, jag ar ju i oldrickarlandet! Tessi jag dromde om att du fixade en sommarfest tills jag kom hem inatt... ingen kan ordna fester som Tessi, bara sa du vet Sanna!

2006-03-23 @ 11:56:16
Postat av: Therese

Så fort jag vet vilken dag du kommer så ser jag till att ordna en sommarfest då. Naturligtvis med chokladdoppade jordgubbar :-)

2006-03-24 @ 10:46:27
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback