Det snoar i Dublin!

Halla mina goda kamrater!

Nulagesrapport!

Jag har funnit bostad, delar rum, men vem behover egentligen privatliv???
Har funnit arbete, flera faktiskt, alla vill ha mig! ;)
Har annu inte entrat Dublins club-varld, vantar med spanning!

Japp ni sag ratt, det snoar har i stan. Kanns mindre skoj, tur man har en luva med fran kalla Sverige...
Ska strax ga till socialkontoret och fixa pps nummer, vill inte betala mera skatt an jag maste.

Glad ar jag over alla gulliga mail jag har fatt, tur att ni inte glommer mig. Av mailen kan jag dock utlasa en viss vuxenangest, eller angest att vara parig och trakig... Tessi att kopa lagenhet ar inte "for vuxet" det ar smart. Sen tycker jag du ska investera lite av dina pengar i en biljett till Dublin, men det ar bara jag. For att fortsatta pa vuxentemat, ni far vara hur vuxna ni vill BARA ingen skaffar barn eller gifter sig nar jag ar borta!

Hot denna vecka ar!
Ted Baker
Nya jobb
Trevliga rumskompisar
St Patricksday
kikartor

Not ar!
Sno!
Regn (alltid ute, hi hi)
Killar fran Irland (inte snygga, fula klader, for fortjusta i skandinaviskor...)

nu ska jag fixa lite vuxengrejjor
kram pa er
hannah

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska försöka klämma in en investering till Dublin... Lovar att försöka men kan inte garantera! Bra att du har det bra!! Vi längtar efter dig här hemma!!!

2006-03-16 @ 15:55:30
Postat av: Jess

Håller helt och fullt med föregående talare! KRAM

2006-03-16 @ 16:35:45
Postat av: Danne

Fan, jag vill också till Irland och säga "Lad's" till folk. Har ni plats för mig och mig och min sambo?
:)

Postat av: Hannah

Jess o Tess! Jag vet att ni kommer om ni kan...
Danne: det finns alltid plats for flera glada svenskar. om inte polskan som jag bor med far jobb snart kanske hon och hennes kille aker hem. da blir det ett rum ledigt ;)

2006-03-20 @ 19:58:35
Postat av: Karin

Hannah! Tur att jag hittade dig! Har letat som en besatt.. men nu är du funnen. Kan du inte komma hit i stället för att hänga i Irland (eller på för det är ju en ö...?!) Jag behöver lite coola singelkompisar som inte vill gå på mcewens i nyköping en fredagskväll och hångla med senaste spraydatefyndet som till råga på allt har fleecetröja på sig. Do you get that? Fleeceväst/tröja/vantar/mössa/halsduk/trosor (ja det finns säkert någon som har fleecetrosor) borde definitivt ligga på din utelista.
Om två veckor är jag i Barcelona! Där finns det nog inget i fleece överhuvudtaget. Bara goda tapas och håriga karlar!
Ciao amiga! /Karin

2006-03-21 @ 07:41:59
Postat av: Therese

Karin: Var hittade du dina flygbiljetter till barca? Behöver tips!! Gärna hotell också!!

2006-03-21 @ 16:00:42
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Malin

Hannah... tänkte på dig under St Patricks day... undrade en aning om du lyckats med bedriften att sno åt dig en guinness- hatt?! Iså fall kan vi, i sommar när du kommer hem, ägna oss åt hemliga St Patricks möten där vi dricker hemliga drycker (!!!) och ber till GuinnessGuden. Saknar dig! /Malin

2006-03-22 @ 11:09:02
Postat av: karin

Jo.. jag flyger med ryanair i från metropolen Nyköping, skavsta : www.ryanair.se och landar i Girona men det tar bara ngn timma in till barca.
Ska bo på ett mellanklasshotell nära La sagrada familia www.hotelfelipe2.com, det kostar runt 50 per natt.

Buen viaje!

2006-03-23 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback