Elin, det ar jag!

Hej pa er igen!

Har ni sett reklamen for Elon, ni vet med Elin som sitter i badkaret och tvattar sina strumpor. Det ar jag, numera... Idag har jag tvattat som en galning i var Polska tvattmaskin (en balja i duschen), har blasor pa fingrarna! Som den effektiva kicka jag ar gjorde jag tva saker samtidigt... duschade och skoljde mina klader samtidigt, mycket praktiskt. Det kanske later snuskigt... men icke, kladerna lag i "tvattmaskinen" och jag stog i duschen, bara for  att slippa bli dyngsur tog jag en dusch samtidigt. Detta later inte bra, jag hor det. Trodde aldrig det skulle ske, formodligen inte ni heller. Sjalvfallet var det innan jag insag att det kostar 7euro att tvatta en fjuttig liten maskin och 9 for en inte lika fjuttig...

Jag vet att ni alla minns mig som froken huslig, denna huslighet har dock inte flyttat med till Irland! forsokte gora pannkakor, det blev en degklump! men for att se det fran den ljusa sidan har jag uppfunnit en ny ratt pannkaksdeg (Per var ar du nar jag behover dig???).

Nu ska jag nog forsoka hitta hem igen
sov sott alla vanner
Och Karin, ta det fint i Barcelona! hoppas du far det jatteskoj. Lite mera solsakert dar an har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback