En dag i mitt liv

I brist på annat att skriva lite om min dag. Det är ganska tråkigt så ni behöver inte läsa om ni vill. Jag tycker bara det är så synd om inte bloggen uppdateras varje dag.

Jag vaknade av att J:s klockradio gick på. Efter ett tag gick vi upp. Inga roliga kommentarer eller liknande att rapportera. Åt däremot god frukost; avokado på bröd med frön i!! Mums!!

Kom till jobbet, svarade lite på några mail. Skrev litepå en grej och uppdaterade lite dokument. Åt min lunch som bestod av thaistroganoff. Gick tillbaka till mitt skrivbord och jobbade på. Höll på att glömma av ett möte men hann ändå. Drack lite kaffe och nu ska jag snart gå hem. Så här kan en vanlig dag vara i mitt liv. Låter kul va? Välkommen till vuxenvärlden säger jag bara!!!

Men lite roligt händer idag iaf. Jag ska på kalas!! Min kompis U fyller 24 idag. Blir nog go tårta. Ska bara ta med mig en bukett tulpaner. Det stod väldigt klart på inbjudan att man inte skulle ta med sig något annat än ett leende. Då blir det bra med tulpaner eller hur?
Nä, nu packar jag ihop för dagen. Ledsen att jag ödslat er tid då ni läst detta inlägg.
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback