Fotbollsfiasko

Igår var det dags. Premiären för mig i mitt nya fotbollslag. Gud vad jag var taggad. Ni som var på samma fest som mig på lördagen (där jag drack mestadels vatten, bara lite vin) kan intyga detta. Hade fått en plats i startelvan som vänsterback (lite av favvoposition) i denna oviktiga träningsmatch. Allt kändes bra. Visst det hade varit lite tungt i bröstet på träningen på lördagen men va fan, det går ju över! NOT!!!! Redan på uppvärmningen kände jag att det där tunga i bröstet satt kvar. Jag fick liksom inte ner någon luft. Jag sa till tränaren att det var så och han sa att då fick vi byta lite mer helt enkelt.

8 min spelade jag!! Av 90 möjliga!!! Det gick inte mer. De var stopp i bröstet, jag kunde inte dra djupa andetag. Gick av planen och kände mig alldeles yr. Fatta att jag var besviken. Jag gick hem och grät i mitt badkar. Så idag ska jag träna så hårt att mina lungor knäcks!! Är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! Det är bara att hoppas på en ny chans i nästa träningsmatch på lördag... Och då jävlar!!! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tråkigt att höra, kanske en förkylning på g? Ta det lugnt några dagar är mitt tips../ förkylnings-experten

2006-03-13 @ 11:51:57
Postat av: Hannah

Darling, attans vilken otur. Men du vet vad vi sager, gor om gor ratt! pa lordag komer du att regera!

2006-03-13 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback