Hot or not?

45220-18

Halla alla BLlovers!

Tankte att jag skulle bidra med veckans hot och not lista har i Dublin...

Hot!

Selleri (jag har lart mig ata detta nu, vuxet va?)
Sotpotatis (hur var mitt liv innan denna gudagava???)
Heath Ledger (need I say more, kolla bilden bara...)
Fasta (ingen choklad innan lordag, egentiligen innan pask men men)
Despo (har har man kommit langre i serien om de desperata hemmafruarna, me like)
Vinkvall ikvall!

Not!

Regn
Datasalar (ingen luft, skrivare som kranglar, slut med pengar pa utskrifskontot, jag kan fortsatta)
Gubbar! inga killar fodda innan 78 tack!
Sura cafebitraden
Daliga serier fran Irland som handlar om inget och folk kallar varandra lofv hela tiden

Listan har en del annat ocksa, lite for barnforbjudet for att publiceras pa denna blogg. jag har inte gjort listan sjalv! C och L ar medskyldiga...

I ar ar aven sjalvrespektens ar, for den som inte visste det!

Oprah ar standigt pa hot och not listan. Igar gjorde hon frukost till sin man. Funderingen ar, finns han egentligen vi har ju aldrig sett honom!

Nu ska jag fixa lite annat
kom igen mina kdchicks, mer blogging tack!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: perra

hej du
tack som attan för presenten. Snacka om klockren grej. Min lillebror är här o hälsar på o till helgen blir det 15 timmars körsång. Ha det fin fint o allt det där..../Masen

2006-03-10 @ 19:51:57
Postat av: Hannah

Halla Masen, kul att du gilla prellen... Korsang=sektsang! halsa Lisa. Ha det bast!

2006-03-13 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback