I Dublin

Hej igen alla vanner!

Detta ar en underbar morgon i Dublin, efter en lang helg av fest... Har precis inhandlat en stor kaffe for 1,59, kommer aldrig mera klaga pa att det ar dyrt kaffe pa uni pa UCD ska man vara miljonar om man inte vill bli en termos-tont...

Annars ar jag bara nojd, bristen pa snygga killar (ingen kan faktiskt matas med honom vi kan kalla C...fniss, fniss) vags garanterat upp av all underbar shopping. Har drabbats av nagon form av virus, kan vara en blandning mellan fagelinfluensa och galna kosjukan.... det ter sig iaf sa att jag vill kopa alla skor jag ser, nastan. kanske inget nytt, men det ar som om viruset slagit med ny kraft.

Fick ett sms i morse, mamma har mitt nummer nu gar jag inte saker... hon ville bara forsakra sig om att jag var i Dublin mellan 4-7 maj, hon och pappan skulle hit da. samma sak hande nar jag pluggade i Spanien. Hon bara ringde och fragade om jag var hemma en viss tidpunkt, eftersom hon pappa och mormor o morfar skulle till Madrid da. Det roliga i kraksangen ar att man nastan far hota henne for att komma till Karlstad... ja ja, jag ska nog vara glad att de kommer, parentes-besok betyder goda middagar pa fina restauranger.

Sen kan jag bara saga att pa Irland ar man ruggigt bra pa rattvisemarkt! vi har kopt snabbkaffe och choklad, billigare an i Sverige o gott sa klart. Finns en fin butik i stan med massor av varor och prylar, ska ta kort sa ni far se. Detta blev ju ett jattelangt inlagg, nu maste jag soka jobb
puss och loove till er mina darlings!

Kommentarer
Postat av: Jess och Marie

HEJ!!!!
Sitter på UNI nu och saknar dig.... Det är -14 grader ute och snön har vräkt ner hela helgen! =( LYDen har protesterat, han är trött.....Förstår honom!
Lycka till med jobbsökandet! Hoppas att allt går bra, med C också =)
Kramar från oss på UNI!

2006-03-06 @ 12:49:12
Postat av: Hannah

Jag saknar er med ju. Jag sitter pa UCD, motsvarande uni har...
det ar ganska varmt och soligt, har varit sol iaf. hores snart igen!
massa Kramar!
plugga duktigt...

2006-03-06 @ 13:31:24
Postat av: Hannah

Jag saknar er med ju. Jag sitter pa UCD, motsvarande uni har...
det ar ganska varmt och soligt, har varit sol iaf. hores snart igen!
massa Kramar!
plugga duktigt...

2006-03-06 @ 13:31:24
Postat av: Cleo

Jag är faktiskt också här o pluggar!! Men jag var väl ute o rökte förut. MISS YOU! Lycka till med jobb letandet. Björnkram!!

2006-03-06 @ 13:42:17
Postat av: Hannah

Bra Cleo, da vet jag, trodde iof inget annat...
kram igen

2006-03-06 @ 13:55:38
Postat av: Sanna

Bra att det finns datorer i alla länder.
För visst ska du blogga minst lika mycket som vanligt??!!

Postat av: Hannah

Sanna... Jag hoppas att jag inte kommer att blogga lika mycket som vanligt. Jag har forsokt att skaffa mig ett liv! Men tror nog att allt kommer vara som vanligt, summan av en persons laster ar konstant...

2006-03-08 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback