Jag, en Prinsessa!

Jag funderar pa att byta stil, eller snarare uppdatera min stil lite. Lite mera elegant, lite mera parlor och diamanter, lite mera kronprins vid min sida och jag skulle latt kunna passera som Mary (kronprinsessan av Danmark ni vet). Jag har inte fatt hybris, jo lite kanske... men det ar inte bara froken Ferm som uppmarksammat mig pa att jag ar lik Mary. En akta danska stirrade pa mig en hel middag innan hon vagade haspla ur sig att jag var ruggigt lik. En av mina arbetskopisar som laser mera Se och hor an vad jag gor (Malin jag har faktiskt slutat nu!) har aven hon och en bunt annat lost folk har patalat likheterna.

Sa nu kvarstar bara fragan hur kan jag skorda frukten av detta??? jag borde ju kunna fa ga fore i kon till alla clubar har i stan iaf. Kanske jag ska hora med Bono vad han tycker om saken. Kan Dominica passera i Paris som prinsessan Viktoria borde jag kunna passera som Mary i Dublin, eller?

Nu ska jag nog dra mig hemat, har varit pa rymmen fran polackerna en natt. Tack gode gud for Cecilia, nagonstans att ta vagen nar lagenheten blir for liten och polackerna for manga...

Hoppas alla har det bra dar hemma, tillfrisknat fran div virus och liknande. Man vill ju inte behova besoka doktorn, elle huur!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Cleo

Klart att du är princessa!! Kör hårt!

2006-04-02 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback