Rapport från vänner-kvällen

Så då sitter vi här hemma hos Jessie. Vi kan konstera att det definitivt inte går åt lika mycket mat på tre pers som på fyra... Hannah kom tillbaka, vi kommer bli jättefeta om vi måste trycka i oss mer vitlöksbröd!!!

Som jag (Therese) tidigare skrivit så har vi varit och storhandlat idag. Vi kan rapportera om de bästa fynden:
Jordgubbar 9.90
Pasta 6.90 och
Lösgodis 5.90/hg

Rapport om jordgubbarna kommer så fort vi har provat dem.

Nu sitter vi bara och väntar spänt på DHW. Själv så har jag med mitt begränsade kanalutbud missat det mesta av säsongen... Men förhoppningsvis kan Marie och Jessie uppdatera mig (Marie skirker nu här bredvid mig tt hon kan inte uppdatera så jag rättar mig) Jessie kan uppdatera mig.

Under tiden vi väntar tittar vi på Rory Gilmores förfall!! Hur har den duktiga, artiga oskulden blivit en alkoholiserad, sexmissbrukande "drop-out" från Yale? Vad har jag missat? Alla mina ideal bara försvinner!!! Vart är världen på väg?

Nä nu är det dags att hugga in på lösgodiset!! ha det bra allihopa!
//Therese, Marie och Jessie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va?! Vad säger du?! Vad har hänt med Rory?!
Vad har jag missat. Hon kan väl inte ha förändrats?! Gör nått!!

Lösgodis för 5.90/hg borde vara ett krav, eller nej, förbjudet. Annars vet man aldrig hur jag slutar.

Postat av: Hannah

Dublin ar underbart! men fan va jag saknar er ibland, speciellt nar jag laser alla er goa inlagg... jag kommer att komma tillbaka, jag menar vem kan halla sig borta fran er en langre tid! samt att jordgubbarna har kostar €3.65

2006-03-23 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback