Sol och langt!

Hej alla glada!

Dublin badar i solsken... jag ar ledig i tva dagar!

Just nu sitter jag inte langt fran det lilla rattbo jag kallar hem och tankte blogga lite, sa mina kara vanner vet hur jag har det.

Tydligen ar det frageteckan kring vad jag jobbar med. Jag jobbar for Ted Baker (designer fran London, har funnits i Sverige, men lokalerna man hade pa NK passade inte riktigt...) och saljer klader i en stor butik som paminner om NK, ar ni med da? Det ar faktiskt ett riktigt kul jobb, butiken ligger i ett enormt shoppingcenter a la USA. Jag tjanar inte stora pengar, tyvarr! men saljer vi bra och nar malen for butiken far vi bonus... vore bra eftersom att allt i detta landet ar ruggigt dyrt!

En sak som svenskar borde lara sig av "Irskarna" Har ber folk om ursekt nar man gar in i dem, hur trevligt ar inte det??? eller ironiskt, beroende pa hur svensk och blaogd man vill vara. Har borde man dock lara sig lite av svenskar med, typ bygga nya hus som det inte regnar in i, ata nyttig mat brunt brod har betyder oftast att det ar choklad i inte vetekli...

nu ska jag nog ga och handla lite.
hores och sa mina sma puddingar. kanns tryggt att veta att ni haller vara traditioner vid liv.
kram puss och sa
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback