Trötta kvällar...

Våren måste komma snart! Jag är så trött på kvällarna eller egentligen hela dagarna att så att om inte våre kommer snart kommer jag att förvandlas till en gående zombie!! Jag har i alla fall fuskat lite genom att sola ett par gånger. JA jag vet att det inte är bra för huden och så men det skiter jag faktiskt i just nu! Var bara tvungen att få min beige, grå genomskinliga hud att se lite mer pigg ut.

När nu våren kommer att komma eftersom jag begär det, ska jag göra följande saker:
Köpa vårjacka
Dricka drinkar
Ta fler promenader
Leta efter jordbubbar ( vart hittade ni dom????)
Använda mina sjukt snygga, nyss fyndade pumps!!!
Köpa mig ett par läckra shorts

HMMM..... nåt mer kommer jag inte på, men det finns säkert mer saker att göra när solen börjar skina och träden blir gröna......Hoppas det blir snart!!

///Cleo




Kommentarer
Postat av: Jess

Jo vi köpte dem på Willys, de var transporterade ända från Spanien, men men.... =) Jordgubbar är jordgubbar!

2006-03-23 @ 12:58:02
Postat av: Hannah

AAAAAAA, tank er pricken... jag vill med era sma grisar!

2006-03-23 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback