utvärdering av Vännerkvällarnas pokerkvällar....

.....Låter vänta på sig. Jag skriver just nu uppsats, handlar och packar inför min resa.  Dessutom passar jag på att sväva på några små rosa moln nu innan det bar iväg till "over-there."Är det någon som har tips på vad man köper till en amerikansk, hyfsat bortskämd, 6 åring??? Tar tacksamt emot förslag! Mina svenska foam-cars (Ahlgrens bilar) är en självklar muta, eftersom de blev en hit förra gången jag var där. Men det krävs säkert något annat också. ....Men jag lovar att jag ska utvärdera och rapportera från pokergängets kvällar! Snart....
//Jess

Kommentarer
Postat av: Therese

Lagerhaus har en ROSA verktygslåda!!! Då får du ju ett jämställdhetsperspektiv också. Jag menar, både rosa och verktyg!!! Jag vill ha en jag också..

2006-05-30 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback