Förbaskade internet eller nåt sånt..

För att kunna utföra dagens viktigaste arbetsuppgift måste jag komma in på en hemsida och hämta information. tror ni den hemsidan fungerar? Nejdå!!! Sidan var svajig redan igår då vi var tvungna att ha info om översvämningarna i västafrika. Så nu får jag väl hitta på lite och hoppas att SIDA ger oss pengar ändå :-) (obs det sista var ett skämt. Skulle aldrig hitta på något när det gäller SIDA)

Idag vid två går tåget hemåt mot mamma och pappa. Ska köpa sushi att ha med mig och jag ska även hinna lämna tillbaka en jacka på HM. Slipper ta pendeln från centralen också, mamma plockar upp mig där istället efter sitt jobb. Jippie!!
Nä, nu testar vi sidan igen..
//T

Kommentarer
Postat av: Josse

Fusk! Jag vil också komma till Gbg vid den tiden. Blir iof upplockad vid centralen jag med. Men inte förrän vid nio tiden :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback