Rensa-känslan

Den upptäckte jag igår kväll efter träningen. Ni vet den där känslan då man utan sentimentalitet bara kan slänga det som inte längre är aktuellt i garderober och byråer. Men jag har insett att jag skulle behöva gå på lite mer fester eller liknande tillställningar för att få använda lite mer av mina lite mer partyaktiga kläder. Slängde också 6-7 BH så idag ska jag kolla på lite nya efter jobbet hade jag tänkt mig. Kankse ska jag försöka bli lite "roligare" i mina BH-val. Fler än jag som köper svart, vit och beigt på BH? De mest användbara färgerna men ack så tråkigt...

Vill gärna ha in bra resturangtips från Götet också.. Italienskt gärna.

Nu tillbaka till det massiva jobbet. Fortfarand eingen som har lust att bli min body double/assisten/avlastare?
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jagvilljagvilljagvill!! Alltså bli assistent / högavlönad bodydouble. Dessutom kan jag Hjärt-och-lungräddning, så om du svimmar/får hjärtstopp eller så kan jag rädda dig.
Apropå BH-frågan så köper jag nästan bara svart. Trist men sant. Måste verkligen uppdatera min underklädesgarderob, man kan tro att den tillhör en 80-årg tant.

Postat av: Therese

Uppdaterade underklädesgarderoben igår med 3 par trosor; ett par blå med röda prickar ett par gröna och tadaaa ett par beiga!

Tyvärr kan jag inte erbjuda någon lön för assistensjobbet.. DU vill inte se det som en prao :-)

2008-01-24 @ 07:41:47
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback