Tillbaka till det fina vädret

Tillbaka efter två härliga veckor i Frankrike. Jag har inte så jättemycket ångest. J ville däremot åka iväg på en ny resa 18 timmar efter att vi gått av planet. Det var så tråkigt här i Sverige tyckte han. Själv ska jag åka hemåt mamsen och papsen idag och imorgon ska vi ut till morfar i sommarstugan så då ska jag bada och fiska krabbor hade jag tänkt mig. Så jag ska väl äta frukost och sedan börja packa lite.
Var ute och partajade igår så det är egentligen konstigt att jag är vaken redan.. Tackar BK för mitt hittills hyfsade tillstånd så här på morgonkvisten. Trots att jag ramlade med cykeln och välte ut colan när jag lite snyggt skulle hoppa av cykeln vid cykelförrådet. Med tanke på att jag först trodde att jag vrickat foten så kändes en utspilld cola ganska ok faktiskt. Nä, nu ropar vaniljyoghurten på mig från köket.

 Favvomaten: Moules marinere
 
Skulle varit fler bilder men det vill ju inte funka!!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad roligt att du är hemma igen! Antar, med tanke på bilden, att ni haft det väldigt bra i Frankrike. Nästa vecka kommer jag till Karlstad, kanske kan ha en liten dejt?? Stor kram!

2008-07-27 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback