Back to business

Hej här är jag!
Dålig uppdatering pga följande orsaker: två tvådagarsresor till huvudtsaden samt brist på arbetsdator.. Nu är jag nyss hemkommen från senaste stockholmsturen. Har (försökt) lärt mig att ge feedback. Rätt och slätt feedback vare sig negativ eller positiv. Vet inte om jag håller riktigt med den inhyrda konsultens sätt att se det men jag förstod hennes idé. Har även tränat på att hålla anställningsintervjuer (därav feedbacksdelen) så nu behöver jag öva på det här lite mer. Så om någon av er känner för att få ha en simulerad anställningsintervju så kan jag göra det och samtidigt öva mig själv.

Annars så trivs jag väldigt bra på nya jobbet. Har en härligt 10-minuterspromenad från centralen på morgonen och jag njuter av varje steg och sedan är jag framme i det gamla redarpalatset som utgör mitt kontor och upp till de fräscha nybyggda lokalerna (J kan intyga att tom toaletterna är fina för en av dem lånade han i fredags kväll..) Tur att jg lade till det där om J:s toalettlåning annars så ser jag att ovanstående lika gärna skulle ha kunnat ha skrivits av Prinsessan. Brr...

Nu ska jag packa iordning min träningsväska. Hade tänkt göra premiär på ett göteborgs-SATS imorgon. Hoppas det går bra.
Nu är det dags för sängen!
Godnatt
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback