Fredag

Då var det fredag igen. Åker upp tll Karlstad idag vid 15. Ska gå på examenshögtid imorgon och få känna mig lite stolt över min examen.

I Göteborg är det inte så roligt väder idag direkt.. De senaste två dagarna har varit helt fantastiska och man har blivit glad bara av att titta ut. Idag är det lite gråare och lite kallare. Någon dag när jag vet hur man överför bilder från mobilkameran så ska jag lägga ut bilder på utsikten från mitt fönster. Lite avundsjuka kommer ni nog bli :-) Ska se till att det blir en solig dag bara.

Annars så fortskrider lägenhetssökandet. Men som sagt vi har lite is i magen nu med tanke på markanden. Tveka inte att höra av er om ni vet någon som vill bli av med en lägenhet i Göteborg. Hyres- eller bostadsrätt spelar ingen roll.

Nu: dags att jobba lite.
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback