Godnatt

Veckans avsnitt av Singelmammor är sett. Var det någon mer än jag som tyckte att Malin betedde sig lite som en barnunge mot sin mamma? Mamman har fött minst 3 barn själv så jag tror nog hon vet hur man håller och pratar med ett barn utan att Malin skulle behöva berätta det.
Annars så ska jag gå och sova nu. Tåget mot Stockholm går redan 06:00. Det jäkla 06:38-tåget var fullt så jag får åka nästan 40 minuter tidigare men ändå vara framme en halvtimme efter det senare tåget. Ibland är livet jobbigt.. Ja, ja godnatt då.
//T


Kommentarer
Postat av: Heléne

jag missade det men ska se det på svtplay innan jag somnar =)

Postat av: Kerstin

Det svider, men efter att jag fått barn måste jag erkänna att mammas råd varit jäkligt bra. Har man tre ungar, så har man. Hon har ofta rätt, det gör ont att erkänna but that's the truth. :-D

2008-09-16 @ 10:29:32
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Ulle

What is going on?? Lite update vill man ju ha, nya jobbet, lgh letandet/köpandet! Du har hittills varit den enda av mina vänner som har en blogg och faktiskt uppdaterar regelbundet. Men nu verkar det som om även du min Brutus. MEN du har så klart all rätt i världen att vara upptagen och inte alls ta åt dig av en väldigt uttråkad student. By the way ska bloggen byta namn nu? Till vad i så fall? Något med Ada tycker jag :))))) Kram på dig din karrierista(??)

2008-09-22 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback