Say hello...

...to my little friend luggen! Igår fick jag hipp som happ (härligt uttryck!) en klipptid hos Helena på MOas. Det var 3 stycken oberoende av varandra som rekommenderade henne så jag kände mig säker. Så numer ser jag enligt J ut som Lilla My. Men hon är en bra förebild tycker jag. Har dock inte rött hår utan kvar lite av den blonda nyansen istället. Kändes så himla skönt att klippa bort så mycket som jag gjorde. Riktigt njöt när jag såg vilka långa testar som bara föll ner mot golvet. Så nu är jag redo för hösten, välkommen in.

Vid lunch bär det av mot Göteborg. Ska på lägenhetsvisning vid fem coh på söndag har jag två till. Får se om de är lika fina som på bilderna. Håll också tummarna för att de är det och att ingen annan vill ha dem.
//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

hipp som happ! jag älskar´t!

lugg är finfint! skönt att bli höstfräsch!

lycka till med lägenhetsvisningarna! håller tummen för att du får nån av dem.. (om du vill ha dem förstås!)

Postat av: Hanna

Jag vill se bild :)

2008-09-10 @ 13:02:11
URL: http://vf.se/hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback