Succé och premiär

Igår gick jag på core boll igen. Tänk att det är så barnsligt roligt att leka med en boll? Och stark blir man tydligen samtidigt. Det blev faktiskt en riktig succé igår. Ni vet flygplansövningen jag skrev om förra veckan? Den här gången hade jag en boll som faktiskt var rund och kanske lite mer balans i kroppen för jag lyckades ligga en riktigt lång stund. Säkert en 5 sekunder, och det mina vänner är en lång stund för mig.

Imorse gjorde vantarna premiär. Lite för tidigt i mina ögon egentligen men fingrarna har frusit de två tidigare mornarna som jag cyklat till tåget. Väldigt fiffiga (återigen ett härligt uttryck) vantar jag har. De har liksom en lucka som man kan fälla över så det blir tumvantar. Fäller man ner luckan så har man ett par torgvantar istället. Mycket bra.

Intressant läsning va? Sorry...
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jävlar vad pissdålig jag är på att kommentera har jag märkt. ( förlåt mitt fula språk, men jag är in a bad mood )

Jag läser, fast det inte synd. Kram!

Postat av: Kerstin

Fast det inte SYNS, skall det stå.

Hejdå från Pinsam

2008-09-10 @ 15:06:54
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag uppskattar endast läsande också Kerstin :-)

2008-09-11 @ 09:08:17
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback