Dags för nästa pass..

Ska strax iväg med min träningsvärkande kropp till ett Body Step-pass med Jörgen. Förra veckan körde han järnet. Har laddat med en banan idag. Hoppas jag klarar det...

Idag går jag runt och ler i korridorerna. Sjunger "silvret ska hem, silvret ska hem.." för presschefen, lägger syrliga kommentarer i fikarummet och funderar på om jag hinner köpa en VF-tshirt nu när jag är hemma en sväng i Götet. Jag är kung idag!!!

Ska iväg och frivilligjobba (för fotbollslaget) på en fritidsgård idag. Sista passet som tur är. Hela kvällen går ju! Jag måste hem och packa och göra iordning påskägg och diska innan jag sticker vid lunch imorgon!! Men jag är en übereffektiv kvinna (jo, det stämmer faktiskt. Fråga J så får ni höra) så det går nog bra.

Om step-passet är tråkigt så kan jag ju alltid ägna mig åt att fundera på lämplig lunchlåda... Sallad eller salald? Hmm, dags att dra sig nu. Hörs sen!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Gloom

De är bra jobbat... på dom djävlarna!!! Det är klart att silvret skall hem Karlstad!!!

Postat av: Hannah

Jag vill ocksa pumpa med Jorgen! detdar lat lite lustigt... Jag far noja mig med att jogga runt Dublin, inte sa illa det heller.

2006-04-16 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback