Kandisspaning...

Jag motte Lassie!

I onsdags borjade det florera rykten pa jobbet att Sephen Dorff skulle komma till butiken. Han skulle mota en personal shopper vid fyratiden. Sjalv jobbar jag oftast pa damavdelningen som ligger tva vaningar fran the personal shopper svite. VAD GORA! jag ville ju kolla in om han va nage att ha... Fiffig som jag ar fejkade jag for arbetskamraterna att jag skulle ner pa lagret och hamta varor, nar jag kom ner sa jag till min chef som jobbade pa herravdelningen (brevid lagret och the personal shoppers svite) att hon behovdes pa damavdelningen da forsaljningen inte gick sa bra. Inget biter pa min chef som dalig forsaljning, he he...

Nu var jag pa plats, jag skulle inte kunna missa honom. Enligt lagen om allts javlihet var golvet fullt av kunder och annan personal som lyckats hitta pa nagon anledning att vara dar just da. Men allt flot pa och tillsist kom han. Pulsen steg, kanske blev jag lite svettig i handflatan kommer inte ihag. Som tur var hade jag pa mig min nya top som jag fatt av chefen till uniform, supersnygg! Han var hot, men kort! Perfekt utsikt over min hylla skulle man kunna saga... Stephen Dorff  heter numera Stephen Dwarf i mina ogon. Han gav mig en lang blick nar jag sa mitt Hi!, sa Hi! sjalv, kollade runt lite och begav sig vidare (knappast mot nya hojder...)

Tydligen hade han varit en riktigt otrevlig diva och kort med allt och alla, for vad skulle han annars vara. Allt jag vet att han har gjort ar ju Britney Spears video och att han blivit lurad i Punked... Kul med lite kandisbesok, hoppas dock att det blir Brad Pitt nasta gang.

Ha det bast!
//Hannah


Kommentarer
Postat av: Therese

*får inte fram någon luft* *skrattar som en galning*

Postat av: Sanna

Hahaha, sötnosen då!

2006-04-11 @ 00:14:31
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Anonym

gaahahaha.... Stephen Dwarf...

2006-04-11 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback