Vad man kan bli besviken

Här har man hela dagen sett fram emot att få gå på ett svettigt BodyCombat pass med en kanon instruktör som BRUTAL TONY. Han får mig och ett flertal till annars stillsamma tjejer att bli helt galna, inte av kärlek till honom, utan han kan verkligen göra en galen. Så där tokig så att man verkligen känner att man vill slå någon HÅRT. Man får ur sig exakt all ilska mot bland annat våldtäktsmän och människor som misshandlar sin sambo, utsätter sin familj för fara, pojkvänner som inte förstår vad man menar. Och när man kommer därifrån så är man sedan lugn som en filbunke. (Varför heter det så??) Därför blev jag och Malin så besvikna när han inte kom utan var hemma med ett ont knä. Inte för att den andra instruktören inte är bra eller så, men hon är inte BRUTAL TONY....

Kommentarer
Postat av: Jess

jag glömde sätta dit mitt namn men det var jag som stod för det inlägget =)

2006-04-27 @ 19:58:59
Postat av: Sanna

Hahaha, jag vet vad du menar med att man vill slå till någon/något av ilska/trötthet..

Postat av: Jess

Ja precis. Blir galen av att ha någon som står bredvid och skriker HÖGRE eller HÅRDARE!!! Man har ju inget annat val!

2006-04-27 @ 21:15:08
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Gloom

t.om. jag känner en viss attraktion av Brutal Tony, han verkar vara i min smak!!! Hatar överpedagogiskt lull-lull...
Kanske värt att åka till karlstad för ett pass, om hans knä blir bra igen förstås!!!

2006-04-29 @ 20:40:00
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Jess

Absolut, jag ska hålla dig uppdaterad! Vi är många som ber för Tonys snabba tillfrisknande!

2006-05-01 @ 14:31:19
Postat av: Hannah

Go Jess! Kanns skont att hora att du tranar med Malin nu nar jag ar borta. Skulle behova ett pass med BRUTAL TONY, ni kan inte anan hur mycket man kan ga upp i vikt bara av att lamna landet...

2006-05-02 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback