Dagens lista

Idag börjar det nya livet!
Igår skrev jag listan på saker som jag ska göra idag. Det är en del av min nya strategi, och a och o med att ha en strategi är att hålla sig till den. Mitt liv ska bli mera strukturerat, det är iaf planen.  Jag har betalat hyran, adressändrat, varit på föreläsning, bokat träning, nu är det bara bokinköp och själva träningen kvar.

Detta känns faktiskt helt ok, jag vill ha lite struktur nu. En vecka i St Maxime var underbart, men nu ska drinkar i bubbelpoolen bytas mot kaffesörpling och långa dagar på bibblo. Låter det inte fantastiskt? Alla som börjat ettan vet känslan, denna termin hoppas jag bara att den sitter i lite längre...

Nu ska jag ner på stan och handla saker som inte står på listan, just det man får tänja på relglerna. Cigaretter får ej rökas, men en paniksnus får man ta när det känns extra svårt. En rutin som jag vill få tillbaka illa kvickt är vännerkvällar, Marie jag vet du är med mig.

sen måste det tilläggas att Jess äntligen är i stan igen, som vi längtat!
snart ses vi
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Marie

Go Hannah! Jag gillar det där med att a och o med en strategi är att hålla sig till den! Nu SKA vi vara flitiga studenter och sitta på bibblan hela dagarna! Nu kör vi liksom=)

2006-08-28 @ 15:49:40
Postat av: Therese

Jag vill också sitta i bibblan för gudarna ska veta att det behövs med den D-kursen vi blev introducerade för igår... Kan man ta tjänstledigt med lön från en projektanställning? Ni kan väl hänga lite med mig på helgerna i bibblan? Vi måste stötta varandra :-)

Postat av: Hannah

Klart vi ska stötta varndra, det gör vi i vårat nätverk. Självklart är jag med dig någon helg Tessi. Japp Marie, nu kör vi! Längtar så till vänner ikväll. tränar till halv men vi från vår sida stan dyker upp efter det.

2006-08-30 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback