Ode till väninnorna

Igår satt jag på tåget från Stockholm och filosoferade en stund för mig själv. Framför mig på sätet satt en skylt om hur man kopplar upp sig på SJ:s trådlösa nätverk. Då började jag fundera på mitt trådlösa nätverk. Det vill säga alla mina väninnor. Jag vet att det låter lite tantigt och vuxet att prata om väninnor men fundera ett tag på ordet och innebörden så inser ni att det är ett väldigt bra ord. Iaf jag satt och tänkte där  och jag kom på att jag har helt underbara väninnor så det är inte klokt! Ni är alla omtänksamma, roliga, spontana, generösa och en hel massa andra superlativ.

Jag älskar våra vännerkvällar som jag har med några av er. Den årliga kräftskivan som en annan arrangerar, det ypperliga grannskapet med en tredje, de trevliga shoppinghelgerna med en fjärde osv osv.

Så jag vill liksom bara påminna er om att ni alla kära väninnor är det bästa trådlösa nätverket man kan ha!

Var och en av er förgyller verkligen min vardag, tack för det!!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hannah

Trådlöst men superstarkt, så fungerar det! Jag är superlycklig att vi alla tillhör "nätverket"

2006-08-28 @ 09:51:30
Postat av: Marie

Måste starta höstsäsongen av vännerkvällarna snart..Saknar det!!

2006-08-28 @ 10:38:23
Postat av: Jess

Jag längtar tills vännerkvällarna kan återupptas. Vad sägs om på Onsdagkväll??? KRAM

2006-08-29 @ 08:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback