Vuxenpoäng...

Tessi jag hörde vad du sa...

Igår hade vi en underbar vännerkväll, äntligen. Tessi är ju en riktig fixare, det vet alla. Både Marie och jag (ibland lite mindre fixiga) fick oss en mindre föreläsning om försäkringar, eftersom vi båda saknade det. Tessi fixaren var dock lagom försäkrad och uttryckte tydligt att vi borde förbättra vår försäkringssiuation. Vill bara meddela att jag nu skaffat otal vuxenpoäng och skaffat både hem- och olycksfallsförsäkring, sådeså.

Underbart också att bara kunna fixa det över nätet. Ingen lurifax dom försöker kränga på en massa försäkringar som man inte behöver till hutlösa priser. Nu ska jag kolla efter en ny mobil, det kan man ju oxå köpa på nätet...
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad duktig du är! Jag är så stolt över dig min lilla lus..

2006-08-31 @ 11:30:02
Postat av: Therese

Bara förtydliga en sak: Marie hade faktiskt fixat försäkring iom att H flyttade in för han hade en.
För övrigt är jag riktigt stolt över dig jag med! Nu kan det få brinna hur mycket det vill hemma hos dig!
Telefon är jag ockås sugen på. Har ett förslag som vi kan diskutera.

Postat av: Hannah

Tessi, telefoner finns massa på net on net, förslag på flera sidor på nätet där man kan kika???

2006-09-02 @ 18:23:37
Postat av: Therese

Jag fick en ny mobil av min mamma och pappa i helgen!!! Så nu behöver jag inte oroa mig längre. Behöver bara byta sätta in SIM-kortet i den nya. Jippie!!! Jag har en bra mams óch papps

2006-09-04 @ 07:58:56
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Shit, jag får nog inte vara med i erat gäng längre...för jag har ingen försäkring...den har gått ut...SHIT!!! Måtte inget hända...

2006-09-05 @ 19:37:37
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Anonym

Melodifestivalen i Nyköping!! Ni är givna gäster!! Kommer ni?
KK

2006-09-07 @ 19:45:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Kk

Hej hopp! Jag är också lite vuxen.. medan mina old friends skaffar barn på löpande band har jag spanat in en bil som kommer bli min lagom till nästa helg. Hurra! Jag och Jony planerar en Värmlandsresa i slutet av okt. då får ni gärna följa med på en åktur. Tuut! Ni glömmer väl inte att rösta i dag?

2006-09-17 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback