Care for who?

Igår var jag på butiken och försökta handla lite mat, gick sådär. Har återigen ådragit mig en förkylning, denna med pikanta sidoeffekter som stora slembollar som jag hostar upp i tid och otid. Tänkte jag skulle köpa lite halsisar för att lindra min halsont. I kassan hade dom Care, den nya från Läkerol. Jag har sett att de säljs på apoteket, så jag tänkte att de måste vara bra (varför kan man undra, tradition kan man kanske tänka eller). Vet inte om dom var sådär himlarns bra, och nu har jag glömt dom hemma. Fan! och mina tuggisar, fan igen! En liten fundering bara. Care kostade 13,50, inte så farligt dyrt. De kom i påse och var sedan förpackade en och en i påsen. Hur mycket förpackningar behöver man egentligen. Jag utökade sopberget med en liten boll som var ca 2,5 cm i diameter, bara tack vare dessa små papper. Fuck jag kommer bli kölhalad för brott mot sop- och återviningslagen. Fastställas kan iaf att care, är meningen att ta hand om halsen och tillväxten av Sveriges aldrig sinande sopberg.

Sen har jag lurat på en till mycket snuskig sak...
Jag sitter numera ganska ofta i skolan och skriver, vilket betyder att jag ofta måste gå på toa i skolan. Inte det ultimata upplägget, men you got to go, you got to go. I alla fall, det jag inte kan förstå är hur folk är helt oförmögna att fälla ner toalocket. Inte ens när de suttit och förpestat med nr 2, fattar folk att de borde fälla ner ringen! På tal om nummer  2, hur kan man sitta och klämma och lämna spår av i toan utan att skämmas! Det är som om folk är så stolta över att dom varit på toa, att dom vill att alla ska kunna se bevisen att de varit där. Vad hände med att kludda Hannah + Johan = sant (eller liknande, ex Malin + Dennis har oxå fungerat). Vi behöver inte pinka in revir, eller?

snart ska jag hem till Mamman och Pappan. Jag ska hämta ett sådant kort på gymet, så jag kan träna över julen. Planen är att gå på Träningshuset i Östersund. Undrar om de kommer släppa in mig där. Här i stan tjoar vi och gör tummen upp och annat larvigt för att understryka att passet var roligt. Malin tror att jag kommer bli utvisad om jag beter mig så där uppe, eftersom att människor norr om Dalälven bara säger jo, sshhuu. Vi får se.

nu kan jag inte sitta här och inte jobba med uppsatsen längre, skit oxå.
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejer!
Nu tar jag julledigt och återkommer till Karlstad i mitten av Januari! = Långledigt! Ha det underbart och håller tummarna för en vit jul! Kramar från Jess

2006-12-18 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback