Orolig storasyster

Min mini-bror (har två småbröder men är lite sladdis) ska operera sitt knä med titthålsoperation på onsdag och han är jätterädd. Mamma berättar att han är så ledsen och väldigt oroilg för det. Han frågar saker som "tänk om jag inte vaknar upp ur narkosen? och "Kommer jag ha jätteont?" Det är jättehemskt att sitta här och höra det.... Och samtidigt blir man ju själv lite nojig... Tänk om något går fel?

Så om någon av er har egen erfarenhet av den här typen av operationer så får ni gärna berätta lite hur det går till.

Så nu förösker jag hitta på något roligt som man kan göra på lördag med n 13-åring som kommer hoppa på kryckor. Bästa jag kommit på hittills är bio...  Förslag mottages...
//Therese

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bio och tv-spel kanske funkar. Är det någon som har tips för hur man får en uppsats att mirakulöst återuppstå ur tråkighetens träsk? Ja gblir galen snart, komemr ingenstans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback