Spraydate släng er i väggen

Vill man ha någons nummer skall man läsa denna blogg...
Koppleri, nej vi tar ju inte ens betalt. Jag säger bara you go girl! Tycker man att någon är en kalaspingla, då ska man säga det. Om flera nänniskor bara ringde upp och sa som det var, vore kul att ses, skulle världen vara ett roligare ställe att bo på. Nu funderar jag på vem jag skulle vilja ringa, kommer inte på någon på rak arm. I denna stad är det ruggigt brudöverskott, men kanske såg jag en pingla på bussen. Men jag tror inte det, kan ev ha varit samma kille som trodde att han var en bra pojkvän. ett samtal som jag ofrivilligt hörde i bibblo. killar som tror de är bra pojkvänner= varningsflagg!

För alla som väntar på uppdateringen från julfesten på hemtjänsten måste jag göra er besvikna, det sitter en klog i min konstnärliga ådra som hindrar mig från att återge detta fantastiska spektakel.

Ikväll ska jag dock få träna med min nya PT, eller iaf den  tränare som har gått med på att hjälpa mig med tre nya pass i gymet. Gôtt! PT= personlig tränare, det låter lite coolare tycker jag.
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Fralle

Det har aldrig vart frågan om koppleri.
Min klient och jag, vill avvisa alla teorier gällande koppleri.
Fralle/ Agency for a better tommorow

Postat av: Hannah

Teorin om koppleri är officiellt skrotad. Tessi och andra sidan kanske få ny energi till sin datingservice hon planerat starta. De har ju så mycket att göra på hennes jobb, soliga dagar på terassen...
Hoppas att din klient har sms-förstånd!

2006-12-07 @ 10:55:10
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Therese

Mmmm... det börjar bli dags att ligga på J igen om att göra den där databasen som jag behöver för mig "ihopfösande"... Det finns en del singlar där ute som vill hitta någon. Fast jag förbehåller mig rätten att neka folk att skriva in sig. Det blir lite mer som en exklusiv klubb :-) (men läs inte ovanstående som samma sak som bordell)

2006-12-07 @ 10:57:04
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Fralle

Hannah med H, vad menade du med att tärningen är kastad? I wanna know.....

2006-12-08 @ 11:32:36
Postat av: Sanna

Måste bara fråga: säger ni "pingla" även om dom som har nått hängigt mellan benen?? Coolt. Vi (alla jag känner), och i Göteborg/Stockholm (jag vet att det finna andra städer), säger just Pingla till snygga tjejer med utstrålning.
Inte till karlar.

Måste få veta..
Kram

2006-12-08 @ 12:22:21
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Therese

Tror faktiskt att Hannah menar killar också. Men man kanske ska kalla dem för "pingle"? Hmm.. värt att fundera på.

2006-12-08 @ 12:54:50
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: JiLL

Jaja girls...jag är er evigt tacksam för det modiga försöket till koppleri Men som Hannah redan vet kan tom. en krimanalare komma undan...och detta var redan innan fasanens fruktansvärda framfart i våra liv. Så nu blir det happy hunting igen. Kanske till våren. Då både chicks & söta boys inte vill hänga med fd. flammor i soffan & dricka julmust. Nu dricker jag julmust med Håkan istället. Men en gång till: Tack tack & åter tack

2006-12-08 @ 22:39:36
Postat av: JiLL

kriminalare såklart men vi var lite sluddriga i talet redan då...

2006-12-08 @ 22:40:41
Postat av: Therese

Hade min agentur vetat det jagfått veta av motpartens agentur idag över mail så hade jag inte gjort allt det vi gjort. Då hade vi hållt på det lite. :-)

2006-12-09 @ 11:03:30
Postat av: Fralle

Bra Jill, för krim-analare lät inget vidare!

Angående min Klient, kan jag bara säga att han är en mycket hyvens karl som hjälpte mig på vrålfyllan i varberg, jag har köpt extra julklapp till min Klient! Min klient hänvisar att han inte har tid med kvinnor just nu mdå han införskaffat sig det nya Nintendo Wii, han har heller inte tid med vänner, sova, äta eller andas!

2006-12-11 @ 10:51:15
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Hannah

Sanna: Pingla funkar på alla. Speciellt på killar, de har ju ett helt klockspel där nere...
Fralle: Det var bara ännu ett försök att uppvigla din klient. Han som har den dåliga smaken att träffa någon annan!
Jill: Fasanen har gått berserk igen, lördagar har jag extra svårt att hålla honom borta. Julmust med Håkan (som är en katt-flicka) är inte helt illa tycker jag. Ikväll blir det kyrkan för ett försök till botgöring.
Samtliga läs Gårefeldts bok ang botgöring, ni är alla skyldiga!

2006-12-12 @ 08:13:13
URL: http://www.kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback