Vänner?

Hallå eller!

Kan vi ta vänner imorgon? Jag jobbar onsdag och Jess ska leka med andra vänner och spendera en natt på campus om jag inte missminner mig... Jess är ju i ärlighetens namn denna någon som brukar preppa degen före bak. Därför blev det ju som bekant inget bak i onsdags. Jag röstar på det i alla fall. vad tycker ni?

Nu har de som satt framför mig och störde stuckigt. Jag gillar inte när folk för väsen i bibblo. Speciellt när de är lite halvkorkade och man inte får skratta åt dem... När får man egentligen skratta någon rätt upp i ansiktat?

Sitter här och försöker få något bra ut av den intervju jag gjorde i onsdags, kanske är bandet brännbart och kan generera energi. Det är ungefär det jag kan få ut av detta. Attans vilken forskare jag är. F**k vad aggro jag är. Varför har jag blivit sådan? Eller så är jag helt enkelt bara tillbaka till min forna storhet som argbigga. Jag gillar att ha taggarna utåt, i alla fall mot dem som förtjänat det. En kille i min klass klarade inte prövotiden i kvalet till får han vara min kompis, han är alltför självupptagen och dyster. Två av de minst tilldragande personlighetsdragen i kombination för övrigt. Jag fick helt enkelt lov att ge en lagom kall hand för att han ska förstå att han ej är välkommen.

nu måste jag fortsätta med mitt viktiga arbete. jag är faktiskt student 40h i veckan, bäst man försöker i alla fall.
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Marie

Mig passar tisdag! Jag är ju faktiskt flexibel, målmedveten och oerhört lättanpassad...I alla fall om man ska tro mitt CV...

2006-12-04 @ 17:23:37
Postat av: Jess

Det är bara att droppa in strax efter sju, ska försöka ha förberett degen tills dess. Välkomna!

2006-12-05 @ 07:48:24
Postat av: Therese

Jag har redan bokat andra planer för idag!!!!! Men om jag hinner så tittar jag förbi. Jag trodde vi skulle köra onsdag som vanligt så jag lade in annat idag... Sorry mina vänner... *skäms*

2006-12-05 @ 08:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback