Alla dessa möten

Hallå där bloggers!!

Efter en tuff helg då jag och P kom hem 07:00 på Söndag morgon har jag suttit på ännu ett av dessa ändlösa möten. Det är jätte kul att vara politiskt aktiv men ibland undrar man varför man gör detta! När kaffet dessutom tar slut innan man hinner införskaffa sig något själv då är det ibland tufft att hålla sig vaken när disskusionerna drar ut på sidospår som man inte trodde existerade.
Jag tror att jag ska ta med mig utrustning för att få koffein intravenöst nästa gång! ( finns det tror ni?)

Att det blev sent i helgen gör inget förrästen då vi hade sååå kul på vår fest. Vi dansade tills fötterna blödde, vi sjöng karaoke tills halsen gick av och vi tittade på schlager tills vår ögon blödde. KAN DET BLI BÄTTRE!! Eller vad säger du Hannah, hi hi!?? (jag kommer sakna dig sååå min lilla pumkin!!)

Dagens sminktips: Jag säger bara en sak efter helgens bravader, Touche eclát från YSL så syns inte de mörka ringarna under ögonen!! 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kul var det vännen, riktigt mysigt bitvis... kommer såklart att sakna dig massor oxå! Tyvärr tror jag inget hjälper mot ringarna under mina ögon. hängde tvätt 03.30 inatt... varför?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback