Äntligen måndag!

45220-10Vad gillar vi Lena? Jag föredrar ett mikrofonstativ före henne! Jag vet att stora delar av det svenska folket är med mig... Bara för att man ser bra ut i känning, kan man inte bära upp en hel medlodifestival.

Hade skrivit en massa bra saker om helen, melodifestivalen och annat skoj. Då blir allt bara svart, för att använda en Lorrykommentar. Hur är det möjligt, var det något jag skrev? Nu har jag fått hjälp tack och lov,  tror dock att killen på support seriöst ifrågaätter min mentala hälsa.

Helgens hot! Damkronornas bragd mot USA i fredags. Kollade på matchen på Plaza, rödvin och afterwork-planka går ypperligt till ishockey för den som inte visste det.
Helgens not! Att fröken Hannah inte lär av sina erfarenheter. Jess kasta hit suddet för stora misstag!

Efter alla missar denna härliga måndag morgon måste jag faktiskt börja jobba lite. Men med tanke på hur denna dag börjat så anar jag att den kommer fortsätta i samma underbara anda. Alltså kommer det finnas massa att klaga på för flickan som har svart bälte i gnäll...
piss o kräm på en så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback