Att inse sina begränsningar

Kom precis till jobbet. Snoozade i två timmar!! Dummern (J) hade satt klockan på halv sju!!! Låg och lyssnade på klockradion och hör Roger på morgonzoo säga att vi har nu kommit halvvägs in i denna timmen. Saken var den att jag inte fick ihop i vilken timme det var. Min bästa gissning var halv åtta. Hade inte en tanke på att det kunde vara halv sju!! Sen så har jag så ont i öronen idag (en upplevelse igår som innehöll en metallsåg och en persienn) så jag fick be honom gå upp och sänka ljudet lite. Sen har han mage att skylla på mig att vi somnade om och försov oss pga den låga volymen (som egentligen inte var så låg)!

Så därför J, jag vet att du läser nämligen, inse dina begränsningar! Du kommer aldrig att gå upp när klockan ringer halv sju oavsett volym! (puss puss)

//Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att jag fungerar som din musa här på bloggen! Angående volymen så har du fel. Det är väldigt svårt att ta sig upp ur sängen när man inte kan få lyssna på Agnes på högsta volym.
Den låten rekommenderas för att snabbt ta sig ur sängen och mörda klockradion.

2006-02-15 @ 10:51:03
Postat av: Therese

Jag skulle inte har hälften så mycket att skriva om här på bloggen om inte du hade funnits ;-)

Kanske ska dra den där om vindmotstånd och kyla i nästa inlägg?

2006-02-15 @ 11:17:19
Postat av: Hannah

Vi är glada att få del av ert kärleksgnabb här på bloggen, mera sådant! Utan J, vad vore Kdchicks???

2006-02-15 @ 11:20:02
Postat av: J

Tack för det Hannah! Planerar att släppa en hemsida inom kort där ni kan läsa allt, och då menar jag allt, skvaller och avslöjanden om en viss person (vi kan kalla henne T) och hennes mörka sidor. Låter det bra? För att lämna dig utanför skvallret Hannah så räcker det med att muta mig med något av det goda på bilden som blir över efter kvällens Vänner :-)

2006-02-15 @ 11:55:56
Postat av: Marie

J! Jag håller med, Agnes (och Darin oxå för den delen) borde frysas ner och inte väckas förrän om 1000 år!

2006-02-15 @ 11:59:27
Postat av: Hannah

Hemsida om denne mystiske T låter ab fab! Kan säkert bidra med en rad anekdoter... Självfallet skall jag skickamed lite bröd till hotell Haga om d blir någe över. Men inte för att tysta dig, vad skulle du kunna skvallra om mig som jag inte redan skvallrar om själv???

2006-02-15 @ 12:29:54
Postat av: Therese

Hmm, jag gillar inte vändningen som diskussionen har tagit här... Hur och när blev jag offret?

2006-02-15 @ 12:41:49
Postat av: Frallan

Kära J.
Ingen har så mycket anekdoter om T som jag!
Jag bidrar gärna med några epistlar i din betraktelse-samling!
alltfrån bilkrock till vissa tvättstugeincidenter!
HAHA...keep on rockin!

Postat av: Hannah

Ja du Tessi, hur hamnade vi här kan man fråga sig...

2006-02-15 @ 13:03:28
Postat av: Therese

Jonas: hur clever är det att berätta om en viss tvättsuga för J? Tänk lite nu....

2006-02-15 @ 13:19:09
Postat av: Hannah

Tvättstugan? vad är detta, något jag inte känner till!

2006-02-15 @ 13:21:08
Postat av: J

Marie: Hur kunde jag glömma bort Darin? Var kanske tvungen att ligga lågt eftersom en viss person snart ska stå längst fram på Nöjes och tränga undan 13:åringar för att få se en glimt att denna Acnefria tonåring, och som kunde tänka sig byta pojkvän om han var en aning äldre!
Hannah: Djurens rättigheter vill väl gärna få tips om folk som hetsar till giraffjakt :-)
Frallan: Härligt, ser fram emot att ta del av det. Bilkrocken känner jag till, tvättstugeincidenter har jag dock inte hört talas om. Men det kommer väl fram när sidan www.whoistessi.com ligger ute.

2006-02-15 @ 13:24:25
Postat av: Hannah

Å J, där sjönk du, värre än en maffioso med cementerade tassar. Att jag skulle uppvigla till giraffjakt är förvisso ingen lögn. Jag ser det som att jag gör alla en tjänst, ja tom sammhället i stort. Sådeså! Om inte du är snäll ringer jag min polar Darin och säger att jag har en perfekt tjej som kan ta hans svenndom...

2006-02-15 @ 13:33:03
Postat av: Therese

Det känns som om folk pratar över mitt huvud...

2006-02-15 @ 14:07:44
Postat av: Frallan

J, känner du till alla krockarna?
Tess...ingen fara...tvättstugan göms, och glöms i den innersta kretsen! Men det är kul att retas med dig "playa".
Väntar med iver på sidan....

2006-02-15 @ 15:27:09
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Therese

Jonas: Krockarna? Aha, du menar den lilla parkeringsincidenten också eller? Annars vet jag själv bara om den lilla rondellhändelsen i starkt snöfall och svår halka...

2006-02-15 @ 15:30:03
Postat av: Frallan

Parkeringsincidenten på aktiviteten, eller hemma på min parkering ;o)
Där var varken snöfall eller halka!
You smacked my neighbours car!

2006-02-16 @ 07:55:38
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback