Avklarad bokrea!

Jag ska börja med att säga att det blev ingen bokrea inatt. "Någon", vi kan kalla honom J, var inte så sugen på att gå ut inatt utan lovade dyrt och heligt och gav mig tom skriftligt på att han skulle masa sig upp klockan sex imorse för att vi skulle vara på plats kl sju. Vi gick från honom 07.13. Mer behöver jag inte säga va?

Iaf allt gick jättebra ändå! Jag fick en massa böcker. Nästan alla som jag skev om i inlägget igår.  Så nu har jag bestämt med en av mina arbetslösa kompisar att vi byter plats nästa vecka. Hon kommer hit ch jobbar och jag sitter hemma och läser böcker!! Erkänn bra deal?

Annars har det inte hänt så mycket idag.. har lite träningsvärk efter gårdagens fotbollsträning på snöig grusplan. Idag är det löpning/spänst/styrka igen i 1,5. Skitjobbigt men något av det roligaste jag vet!!

Nä, nu ska jag iväg och diskutera med en av mina kollegor om blinddaten han ska på. Detta kan bli något av det bästa vi i vänner-gänget gjort!! Tänk om de blir jättekära? Och gifter sig? Och vill ha mig som tärna?  OCh skaffar barn? Som jag kan få? (råkade zappa över på något förlossningsprogram häromkvällen och det var som att hamna i en skräckfilm! Jag kommer aldrig föda egna barn!!!) Måste nog springa in och kolla lämpliga brudtärneklänningar direkt!
Ha det bra!!!

//Therese

Kommentarer
Postat av: Hannah

Den där J, som vi kallar honom... är han bra för dig verkligen. anar lite dåligt inflytande...

Postat av: Marie

Roligt att ni gjorde upp skriftligt, ha ha!!

2006-02-23 @ 15:43:56
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: J

Gjorde upp och gjorde upp!
Det är faktiskt ganska svårt att säga nej när man får en pistol riktad mot sitt huvud.

2006-02-23 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback