Bokrea

Inatt är det dags! En av årets stora kulturhändelser; bokrean! Min förhoppning är att jag ska ta mig ner till Bokia i år. Förra året somnade jag och vaknade 00.10 och insåg att jag aldrig skulle orka vakna till liv och gå ner. Men nu hoppas vi att jag kommer dit i år. Iaf nedan följer en lista på vad jag ska köpa.

Vad Therese ska inhandla på bokrean:
Den vita massajens dotter
Blonde (Marilyns biografi)
Något av Aarto Paasilina
En kvinna att älska
Kartguide över New York

Sen blir det kanske en bok som heter Theres också. Vad den handlar om vet jag inte men fin titel ;-)
Önska mig lycka till!

//Therese


Kommentarer
Postat av: Cleo

JA köp Blonde den är jätte bra! Gissa hur nöjd man känner sig när man plöjt igenom denna tegelsten till bok. Ett "feel good köp" helt enkelt!

2006-02-22 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback