Bull-koma!

Min mage står i fyra hörn! Jess har gjort det igen, bakat bullar som kan göra vem som helst knäsvag. Nu sitter vi här och har lite lätt magknip, men det var det värt.

Dagens bästa!
Klar med det första caset, yes!
Jesses bullar.
Slänga iväg kläder och pryttlar jag inte behöver. Det är en sjukdom jag ärvt efter pappan, vi slänger och blir höga.
Pers surdegsbaguetter.

Dagens sämsta!
Packa ihop hela sitt liv i några lådor...
Inte hinna blogga.

Min förra svärmor tyckte att jag behövde skickas på husmodersskola, tyvärr är hon inte ensam om detta. När man får äta av Jesses bullar och Pers bröd inser jag att jag aldrig kommer att bli gift. Får helt enkelt locka med något annat...

Nu är det bara 6 dagar kvar till D-dagen!
Nu ska jag pudra näsan.
kräm till alla

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bull-Koma är ett jätte bra ord.

Kan ni bli mätta i huvudet av viss mat? Det kan jag bli av pizza..skumt va??!!

Postat av: Hannah

Sanna, vad gör du uppe såhär sent? Mätt i huvudet, kanske... pizza-koma efter utekväll, inte helt ovanligt. Man känner sig liksom lite extra tjockskallig.

2006-02-23 @ 08:09:29
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag är alltid uppe sent tyvärr!!
Dålig vana jag skapat efter att jag flyttade ihop med Ella. Hon är en nattuggla och tvingar mig att vara vaken...hon vill alltid prata ca 2 timmar innan vi somnar..

2006-02-23 @ 12:49:18
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback