Curling- inte min grej!

Åhh va jag inte förstår mig på Curling. Samtidigt vet jag att detta är ett uttalande som just nu är som att svära i kyrkan, då alla bara älskar curling verkar det som! (ungefär som för dig Marie!). Men då är det ju tur att man har en blogg att skriva lite på.

Idag har jag fått min väska som en kompis till mig lyckades rea fynda åt mig på Camelia. Den är bara sååååå snygg. Jag förstår verkligen inte hur man kan bli så lycklig över en väska!! Kan du Hannah kanske förklara detta för mig då det känns som att du känner till detta syndrom.

Nu ska jag åka iväg och fixa lite kopior och så till helgens stämma som jag ska vara ordförande på. scary faktiskt men kul. det kommer folk från nästan hela Sverige känns det som, så det blir nog skoj!

Dagens sminktips: Om du har uppsatt hår till festen så tänk på att dra upp den mörka ögonskuggan som ligger i globlinjen lite extra upp mot ögonlocket längst ut på ögat så slipper du "meslooken. Istället får du en "dontcha -look"!

// Anti -curlingisten.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag älskar curling men jag fattar heller inget av det!! men trots det satsar jag på OS-guld om fyra år. Någon som vill vara med i mitt lag?

Postat av: Therese

Förresten, du måste ha en lektion med mig om alla dina sminktips!!! Och ett nytt försök med underlagskrämen kanske... I need your help!!

2006-02-24 @ 09:48:34
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: cleo

Självklart ska vi ha en sminktips kväll, det är bara att bjuda in mig så kommer jag!! Vi får ta en runda på stan och pröva foundations!!!!

2006-02-24 @ 13:00:59
Postat av: Sanna

Jag skrattar ihjäl mig..
"Dontcha"-look!! Hahahaha, ni är ju bara för roliga.
Jag som trodde att jag och mina vänner var de roligaste i världen..hahaha!!

2006-02-24 @ 14:29:11
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback