Dåligt med bloggande...

Hallå alla blogglovers!

Ja det var länge sedan. Mycket pga att jag förra veckan drabbades av vinterns bantningskur, vinterkräksjukan... Fan va sjuk man kan bli, ja jag vet J du var också mycket dålig och det var synd om dig. Själv var jag i måndags rädd att gå ur sängen, då det var ganska osäkert om mina ben skulle bära ut till toa och tillbaka. Men som den partypingla man är, repar man sig och är redo för fest när helgen kommer.

Idag är dock känslan att någon pucklat på mig med en påse skridskor, vad hände i lördags igentligen? Vet att jag dansade tryckare a la mellanstadiet och drack bubbel, trots att jag lovat dyrt och heligt att det aldrig skulle ske igen. Ja ja, kul hade vi i alla fall. Som tur är finns det bildbevis på hur kul vi hade. I min kamera dök det upp en bild där det lustigt nog ser ut som om jag försöker tvångshångla med Tessi...

Gårdagen bjöd på den sedvanliga två-fikan på Waynes, lika trevligt som alltid. Skönt att inte vara den som var mest bakis... Sen skulle jag o sambon och inhandla nytt toapapper, istället blev det spontanbio Att göra en pudel. Kanske var det bara tillfället, bakis och lagom gråtmild, eller så va filmen riktigt bra. Både Carro och jag lipade som barn ner i den gigantiska popcornhinken.

Tror att jag måste jobba lite nu, attans va man missar i skolan på en vecka...
Imorn är det dagen alla singlar fruktar, dagen då alla sluga handlare tjänar massa pengar på töntiga kort, löjliga nallar och blommor man igentligen tycker luktar illa. Själv tänker jag grabba den vid kulorna och fira den på mitt vis. Vem fan behöver PV  o sån skit. Mitt brorsbarn har ju namnsdag, det firar jag! Men om någon vill skicka blommor och choklad så är jag inte den som är den...

Detta blev ganska långt, men det får vara ok efter så lång frånvaro.
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker om dig varje dag Hannah, men kanske lite särskilt mycket imorgon ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback