Etapp två på en underbar resa!

JAG VAR DÄR!!! Med "där" menar jag naturligtvis Löfbergs Lila Arena i lördags kväll. Stämningen var på topp, jag var finklädd och min lilla kusin P hade en blinkande Melodifestival-pin. det kunde bara bli succé och det blev det. Jag sjöng, jag klappade jag skrek!  Om någon hörde någon skrika "We love you Kicki" så var det jag. Alla låtar var bra förutom elefanterna men å andra sidan så blev ju det numret hux flux intressant då han tog av sig pälsvästen. Shit pommes frites vilken kropp!!!

Jag tycker även att det är skandal att Östen med Resten inte gick vidare till andra chansen. De är ju så glada och trallvänliga. Även de behövs!

Eon hade en reklammonter i arenan där de delade ut autografblock. Dessa försökte vi naturligtvis använda när sändningen var slut. Det gick sådär... Jag ropade "Linus" till Niclas Wahlgren när jag försökte påkalla hans uppmärksamhet. Tur att Anna lutade sig fram mot mig och påminde mig om vem det var. Men vi fick signerade idolfoton till slut ändå (massutskrivna A4-färgkopior...). Där ser ni hur mycket jag bryr mig om familjen Wahlgren i vanliga fall men är de med i festivalen så är de. Och kusinen lyckades få elefanternas autograf. De var de enda som inte pratade med pressen så de hade tid. Hon gillade dem inte överhuvudtaget men autografer samlar hon på.

Så summa summarum, mycket lyckad kväll. Och för er som bryr er; det blev Isabelle Christensen-klänningen. Hannah och schlagesgurun Malin godkände den.

Nästa lördag får jag banda. Lagfest med fotbollen. Det kan man ju inte missa.
Ha det gött!
//Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback