Hälsoresan

Har haft en helg i Sunne på SPA med hela familjen inklusive pojkvänner till mig och syrran. Hela familjen har ätit frukt och grönsaker, gått på träningspass och mediterat. Höjdpunkten under vistelsen var nog när min käre fader studsade upp och ner och hit och dit i poolen under ett vattengympa-pass. Han som aldig gympat förut kom ut stolt som en tupp när det var klart och klagade på oss andra som inte var med. Latmaskar var vi minsann allihopa!
Senare under dagen var det dags för min "spraytanning" En synnerligen märklig upplevelse,  man klev in i en slags dusch- kabin utrustad med små munstycken som skulle finfördela solbrännan. Sedan fick man a´la Ross i vänner vända sig om några gånger för ett jämnt resultat. Och en minut senare kom man ut ur kabinen precis lika brun som efter en vecka på Mallis! Eller inte..
Hannah, Hanky och jag kommer på torsdag, ses då om inte förr!
/Kram Marie

Kommentarer
Postat av: hannah

Underbart att höra av dig gulle! Tanken på din pappa i poolen får mig att garva tills jag får kramp i magen. Hoppas vi ses snart puss o så

2006-02-14 @ 15:01:33
Postat av: Sanna

Eran resa låter som en rolig svensk film...
Skriv mer om vad ni gör!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback