Jag är Bottenfrusen!

I K-stad idag är det ruggigt ruggigt och kallt. Snön yr, men inte sådär mysigt som den skulle kunna göra. Nej det är sant Jess, inte så illa som i Barnen från Frostmofjället heller. Bara jävligt illvilliga små flingor som letar sig in under mössor och kappor.

Jag ska ju ut och resa snart, jag vet (snart lägger jag locket på brunnen och säljer geten). Men önskar att jag hade valt att åka med Anna o Jenny till Thailand istället. I brist på stränder kan man ta in stranden i det egna vardagsrummet. Sanden, palmerna ja till och med vågskvalpet finns att köpa på
www.ginza.se  45220-9www.relaxnow.se

Kommentarer
Postat av: Dolores

Ja den är verkligen härlig den där dvdn!! Det är som att bli tagen till en annan plats. Alla borde ha sitt egna expemplar av denna skiva. Den är ju så billig åxå :-)

2006-02-17 @ 17:08:46
Postat av: Hannah

Dolores kul att du har en strand i vardagsrummet. Men jag hoppas att du tar dig ut i världen och finner nya stränder, en sväng till staterna kanske...

2006-02-20 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback