Jag har inte kissat på mig!

Denna dag blir bara bättre och bättre! Har precis varit och fikat lite, eller inte så lite faktiskt. Har intagit kaffe med halva kroppen... Kan det vara stressen med alla hjärtans dag som gjort att jag kommit i totalt självspinn? Brukar vanligtvis ha koll på armkar och ben och liknande. Dock inte idag; efter blott en halv kaffekopp far ena armen ut och slår ner resterande kaffe över mina och bordsgrannens ben, FAN! Kommer ni ihåg hur det var att kissa på sig, ja jag vet att alla har gjort det när ni var små kottar. Först är det varmt och härligt, för att det sen bara ska bli kallt och aningen pinsamt...

E stolt över mina kdchicks idag, bra bloggande!
PUSS OCH SNUSK TILL ALLA
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vad rolig du är! Jag skrattade högt när jag läste.."Först varmt och härligt.."..mycket underhållande..
Ledsen över att du spillde dock..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback