Jag vann!!!

Ingen kna ju ha missat att det är melodifestival här i Karlstad imomrgon. Det betyder att hela stanär full av evenemang!! Nu på lunchen fick vi vara med i en tävling som Telia hade. Man fick titta på en video i en telefon och så skulle man kunna vilket år som artisten var med i melodifestivalen!! Jag vann!!! Jag fick se Roger Pontare "När vindarna viskar mitt namn" och han var med år 2000!!! Gissa vad jag fick? Nej, ingen ny mobil. Inte heller en nyckelkedja eller biljetter till tävlingen imorgon. Jag fick en värdecheck på 10 kr och kan med den ladda ner valfri schlagerlåt till min telefon!!! Fast jag är överlycklig ändå!!! För jag vann!!

//Therese

PS tips på vilken låt (svensk) som jag ska välja mottages tacksamt DS

Kommentarer
Postat av: Cleo

Huvudsaken är ALLTID att man vinner, inte att man deltar!!

2006-02-24 @ 13:07:44
Postat av: Sanna

Grattis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback