Jag vill också ha!!! ...om en 5-6 år alltså....

För det första: min väckarklocka fungerade utmärkt. Dessvärre kommer inte signalen att skrämma upp J ur sängen. Får komma på något annat.
För det andra: jag har drabbats av bebissjukan! Igår var jag och hälsade på den lilla nykomlingen och hennes föräldrar på sjukhuset. Vanligtvis brukar två dygn gamla bebisar vara ganska fula men donnan (hon kallas så) var helt underbar!!! Och jag fick hålla! TVÅ gånger!!! Var hur mallig som helst. Ville ta med henne därifrån men besinnade mig och insåg att det skulle inte gå. Men jag vill ha en egen bebis. Fast som rubriken antyder, om en 5, 6, 7, 8 år sådär. Då tror jag att jag är klar med allt annat jag ska göra. Men just nu lider jag alltså av bebissjukan. Någon som har ett bra botemedel?
//Therese


Kommentarer
Postat av: Hannah

Kolla på något av alla de nanny program som går på tv. Eller fråga Annica hur hon sover, om sisådär några veckor. Fungerar inget av detta, tänk på att de bara är små och gulliga en kort period. Hur kul är trotsåldern, fjortisåldern ja jag kan fortsätta, men något säger mig att det ej är nödvändigt...

2006-02-02 @ 11:07:54
Postat av: Therese

TACK!!! Bättre att låna någon gång ibland.

2006-02-02 @ 11:14:28
Postat av: Fralle

Skaffa en hund Tess....better than babies, but harier! But so is Bulgarian people!

Kan inte tänka mig dig som morsa än....men kanske som du säger om 10-15 år! ( sorry;o))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback