Lokala nyheter kl 19:00

Hallå där!!
Kolla in nyheterna kl 19:00 då jag misstänker att min kompis Fredrik som jag skrev om tidigare kommer att vara med i en intervju med Lena PH. För honom är ju detta hur stort som helst, då det är hans största idol.
Jag funderar samtidigt på vem som är min största idol, ja förutom Hannah då! Det får nog bli  Robyn, men det är klart att jag beundrar Vin Disel också kanske inte för hans lysande skådespelartalang ..men ändå.

Är det någon på bloggen mer än jag som följer floor filler förrästen? Jag hejar självklart på Lina då hon undervisar på samma dansstudio som jag, men det är många duktiga dansare med. Det är synd att det inte finns så mycket pardans här i Karlstad annars hade jag slagit till och gått en kurs i Lindy hop eller Rumba direkt!! Jag får försöka slå ett slag för att det införs en kurs i någon pardans på dansstudion!!

Dagens sminktips: Trenden till våren är mer kvinnlig och elegant än tidigare ,både när det gäller kläder och smink. Detta ger ett perfekt tillfälle för att pröva ett mycket rött läppstift tex till en helsvart outfit, men tänk då på att inte ha för mycket ögonmakeup i så fall, då detta lätt ger en "påskkärring -look"

Kommentarer
Postat av: Cleo

Hmmm den här kom visst två gånger, hur kunde det bli så??? Beror säkert på min stenåldersdator!!
Kan nån bloggare fixa det??

2006-02-24 @ 15:34:12
Postat av: Sanna

Tror att man kan trycka på ikonen "översikt", sen trycker du på vänster ikon arkiv, så kryssar du bara i ena rutan och trycker "Ta bort markerade inlägg" längst ner på sida...tror att det ska funka.
Jag är sjukt opedagogisk dock..

Postat av: Cleo

Tack för hjälpen!!

2006-02-24 @ 16:00:09
Postat av: Sanna

Det var det minsta..

2006-02-24 @ 16:05:41
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

att intervjua PH är väl som att intervjua en säck fnöske...så torr som hon är!

2006-02-27 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback