Man kan liksom inte tillrättavisa mig!

Va fan! Sen när blev Gläntan ett uppehållsrum ala högstadiet? Tog en paus i bloggandet med min polare Malin. sitter lungt och fint i o för sig med mina små tassar ledigt placerade på bordet. Nu kommer det... Liten gråhårig gubbe i hiskelig falnellskjorta spankulerar fram till mig och ber mig ta ner mina små söta klövs! hur vågar han!!! Jag klarar inte sådant, små självutnämnda cafépoliser.

Alltså personer som borde kölhalas i inre hamn (utan inbödes ordning offcöörs)

Liten grå gubbe med flanellskjorta
Mycket stort ex, med ännu större problem
Cameron Diaz, Justin är min!
Justin, får jag inte honom vill jag ha Cam

fyll gärna på listan!
från Hannah med löööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback